Ankara Çıkışlı Safranbolu Cam Teras Turu

EN İYİ FİYAT
  • Ankara Çıkışlı Safranbolu Cam Teras Turu: Safranbolu'nun tarihi dokusunu ve benzersiz güzelliklerini keşfetmek için adım atın! Bu turda, özellikle Safranbolu'nun son yıllarda popüler olan simgelerinden biri olan cam terasa doğru yol alacaksınız. Buradan şehrin muhteşem panoramik manzarasını seyredebilir, fotoğraflar çekebilirsiniz.
  • Safranboluyu keşfedin

Bilgi ve Rezervasyon:

0554 901 90 88

Program:

07:00 Kızılay Yapı Kredi Bankası önünden, 07:30 Armada Avm Önü, 07:50 Optimum Avm Karşısında siz değerli misafirlerimiz ile buluşmamızın ardından keyifli Safranbolu turumuzun yolculuğuna başlıyoruz. Araç içi kahvaltı paketi ikramı ve gerekli molalarımız sonrası rehberimizin anlatımları eşliğinde ilk olarak Tokatlı Kanyonu’nu görüyor ve Kanyonun 80 metre üzerinde kurulu “Kristal Teras” (isteğe bağlı ekstra) üzerine çıkarak fotoğraf molası veriyoruz. Mola sonrası 17 Aralık 1994 tarihinden beri Dünya Miras Listesi'nde yer alan Safranbolu’ya geçiyoruz. Safranbolu’ya ilk gelen Türklerin konuşlandığı, Yağmur Duaları ile Hıdırellez Kutlamalarının yapıldığı Hıdırlık Tepesi’ne geliyoruz. Buradan yine rehberimizin anlatımları ile Saat Kulesini, Eski Hükümet Konağını, Tarihi Hapishaneyi dinliyor ve panoramik olarak görüp fotoğraf için mola veriyoruz.

Daha sonra Safranbolu'nun merkezine iniyoruz. Burada vereceğimiz öğle yemeği arası sonrası rehberimiz eşliğinde Cinci Han ve Hamamını, İzzet Paşa Camii’ni ve Köprülü Mehmet Paşa Camii ve avlusundaki Güneş Saatini, Yemeniciler Arastası’nı, Demirciler Çarşısı’nı ve Kaymakamlar Evi'ni geziyoruz. Gezilerimizin bitiminde İmren Lokumları’na gelip yöre hakkında bilgilendirme alıp serbest zamanda alışveriş yapıyoruz.

Son durağımızda Anadoluda Yörük aşiretleri için kurulan 17 yerleşimden birisi olan ve 700 yıldan beri varlığını sürdürmeye devam eden Yörük Köyü’ne ulaşıyoruz. Rehberimizden yörüklerin tarihini öğrenme, geleneklerine ve yaşam tarzlarına tanıklık etme şansını bulacağımız Yörük Köyünü geziyoruz ve verilen serbest zaman sonrası turumuzu tamamlıyoruz. Verilen Serbest zamanda dileyen misafirlerimiz rehberimiz ile beraber Sipahioğlu Konağı (Filiz Teyze'nin Evi ekstra isteğe bağlı) ziyaret edebilir, gezebilirler.

Yol üzeri gerekli molalarımızın ardından saat 22:00-22:30 civarı Ankara'ya ulaşıyoruz. Bir başka Zafer Travel organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.